torsdag, september 03, 2009

Tromsøøø

I'm in tromsø:) Det er bra.
Så langt liker jeg tromsø.
Jeg liker folkene. Jeg liker byen. Jeg liker fjellene og naturen. Jeg liker de jeg bor med. Jeg liker blåbær. Jeg liker vaffler på altanen og espresso. Jeg liker å leke med lekebil på kjøkkengulvet kl 0400. Jeg liker å danse nattlig svingdans og wals på paviljongen i byen. Jeg liker å snakke med statuer. Jeg liker konserter, Premier league, Liverpool, ullsokker, lesing, te og frisk luft.

Jeg liker ikke så godt å lære. Jeg liker ikke kjedelige ex.fil og exfac. forelesninger. Jeg l iker ikke biologisk psykologi hvor det blir undervist på norsk, brukt engelse Powerpointslides, og latinske fagtermer. Det er vanskelig, detaljert pottel og kjedelig.

Jeg er forkjølt. Skikkelig sylta i hodet og bihulene. Det er kjedelig. Heldigvis er mine kjære samboere Iselin og Kristian også syke. Det er jo ikke bra at de er syke, men det er koseligere å være syke sammen en syk alene. Jeg er lei av å være syk, men det er bare tolmodighet som skal til. Tolmodighet, ullsokker, te og gode varme pledd. :)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden