onsdag, september 15, 2010

15.09.10

I dag startet dagen med to timer surfing på timeplanen. Det var gøy. Orkanen Igor har laget masse fine bølger til oss. Vi fikk litt instruering og veiledning på ting å gjøre for å forbedre oss. Jeg har jo prøvd å surfe litt før og stod  alle bølge jeg tok untatt en hvor jeg ikke kom meg opp og en hvor jeg falt halvveis. Rett fra surfingen var det fotball på timeplanen. Vi spiller i sanden på stranden. I dag ble sanden så varm at vi ikke klarte å springe i den lenger. Så for å unngå brannskader på føttene lekte vi resten av timen i bølgene. Senere i dag skal vi ha en teoritime fra halv tre til fire.

I går hadde vi et informasjonsmøte om sosialt arbeid og prosjekt haiti. Jeg skal nemmelig til Haiti med nødhjelp sammen med en gruppe fra klassen. Det blir spennende.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden