fredag, oktober 09, 2009

Eg lige

Eg lige:
Vennene mine
fjell
høstens klovneriske farger
Frost krystaller
innekos
utekos
kaffi
nyvaska sengetøy
kunst
litteratur (ikke skolelitteratur)
kreativitet
gamle damer me handle traller
Gamle menn me lange frakker og briller og søde sixpence hatter
kaffi
Ex fil foreleserern min....Eg vedde på at d ikkje e ein ting på denne jord han ikkje kan eller plass han ikkje vett kor e. Eg ska bli sånn osm han når eg bler stor.
Vennene mine, ein gang t
God mat
gode filmer
turer
kaffi
å ver innesperde i huset pga takskred
snømenn
pøsregn
lyng
bær
klater i trær
kaffi
ligge på gulvet åg filosofere
reise
å le
å tulle
dans
teater
kaffi
fiske
klatre
padle i kajakk
gå på ski
hundekjøre
kaffi
laaange turer både på snø og mark
sykla
koselige varme klær
kulde
kaffi
nordlys
frostrøyk
nordlendinger
finmarkinger
youghurtnøtter
kaffi
den hjemmelaga vinen vår
villmark
strikking
roing
fred
vedklyving
pappa
kaffi
hytteturer
Tjomsland(plassen)
Øra nord for Sandland
lyngen
Viddå
snøskuuter
grilling
vollyball
bål
Kaffi
tidlige morninger
mørketid
farmor og farfar
jul
påske
pinnekjøtt
dyr
sa eg kaffi?
liv
klemmer
treffe nye folk
haike
sove på merkelige plasser
støvler
dunjakke
musikk

ka lige du?

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Eg komme t å liga å je deg ein klem i et tre å så eda ein pakke me yoghurtnøtter!:)

10:53 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

æ d bare æ så æ inne på bloggen din Marianne?herlig land. å du å du så stilig, da blir d en egen blogg t mæ da!:) Å æ prøve ikkje å snakke sånn nordnorsk - æ prøve mæ på litt sørlandsk. D bli lissom litt likt når æ skrive d ser æ;) Himla kult

10:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden