torsdag, oktober 15, 2009

Jeg er syk. Det er teit. i Jeg har vondtvhodet, halsen, alt av muskler og ledd masse(!) feber, og har sovet ca 14 timår i døgnet siden søndag.....Halsen min hovnet sånn opp at eg ikkje klarte å svelge eller spise uten å få så vondt at jeg kunne ha født et esel og det hadde vert mer behagelig.
Jeg dro til legen etter hvert og han sa at jeg hadde en veldig hissig halsbetendelse og ble satt på en ni dager lang pencelinkur i tillegg fikk jeg beskjed om å ta to paracett hver 4. time de første 3 dagene.

Jeg er på dag nummer 2 med pencelin nå, og begynner å føle meg litt kvikkere, men er fortsatt i ganske elendig forfatning.

Jeg har sendt en til mail til kontaktpersonen for naturguide studie på Svalbard, og det han sa nå var skuffende for å si med mildt... Studie er avhenging av å få finansiering, og det får vi ikke vite om de har fått før etter nyttår. Så, ja...er egentlig forbredt på det verste der og føler meg litt fortapt igjen... Av og til føler jeg meg som et utskudd som aldri var ment å passe inn i et modernisert samfunn, og hvordan kan jeg da noen sinne finne min plass, her? Blir det ikke noe svalbardstudie blir det antageligvis idrett & friluftsliv studie i alta, eventuelt med et halvt år i Cabaret. Alta har utveksling med en skole der, så det er mulig å ta et halvt år i sydens varme land:)

Jeg vil ikke slå meg til ro med en vanlig kjedelig hverdag, jeg vil leve, oppleve, se, føle. Verden har så mye å tilby og jeg er sulten på alt. Jeg vil prøve og utforske. Jeg vil ikke studere, så jobbe fra 8-16, med hus og bil og familie og hund. Det er så mye mer der ute, så mye som jeg ikke vil gå glipp av.

og, ja Gry jeg tror du er den eneste som vet at jeg har begynt å skrive på bloggen min igjen:))

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden