mandag, desember 06, 2010

5.12.10

Nå er jeg ferdig på skolen og folk har begynt å reise. Ei reiste på lørdag, tre reiste i dag tidlig og tre til reiser nå i kveld. Vi hadde en stor festmiddag med underholding, taler og bildeframvisning på lørdag. Det var virkelig koselig.


Det kjennes veldig greit ut å skulle reise nå, selv om jeg har begynt å trives ganske så godt her på slutten av oppholdet. Den siste måneden her har vert den beste med stor margin. Den første måneden var veldig hektiskt den andre måneden var utrolig kjedelig, jeg var så rastløs og savnet natur, stillhet, venner, frihet og privatliv. Etterhvert gikk tiden og når jeg passerte halvveis i oppholdet begynte humøret å stige for da kunne jeg telle ned til hjemreisen, da klarte jeg å slappe av med å sose rundt med målløs sløsing av tid her nede uten å kjenne på den samme rastløsheten som jeg gjorde tidligere. Den siste måneden har vi fått anledning til å dra på mange flere turer. Vi har hatt den artigste undervisningen på skolen og vi har hatt eksamener dvs at jeg har hatt noe å tenke på. En del av kjedsomheten jeg har hatt her har gått ut på å ikkje ha noe å la tanker kverne rundt. Intellekten har vært understimulert. Det gjør at alt annet blir litt kjedelig.

Det er blitt advent og vi har pyntet til jul på rommet vårt, men julestemninga er ikke helt til å ta å føle på. Oppblåsbare snømenn gir ikke samme julefølelse som den ekte varen. Palmer inntulla i blinkende julelys i alle verdens fager gir virkelig ingen julehyggefølelse for min del.

snøballen <3
God advent.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

KOM HJÆM! Æ ska gi dæ advent
sitat :bjørkå

10:38 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden