tirsdag, november 09, 2010

Eg har eit myggstikk på litletåen.
Eg likar ikkje at du likar dette.
På statusen min på facebook, altså.
At eg har et myggstikk på litletåa og at det plagar meg.
eg
skreiv det på facebook.
Og du likar dette. Likar dette.
Eg skreiv det på facebook. folk likar dette.
Eg skreiv det i statusfeltet mitt.
På facebook.
 og du klikket på 'likar'-knappen.
Du likar at eg har eit myggstikk på min minste tå.
eg likar det ikkje.
Men du gjer det. du liakr det
Du likar myggstikket mitt. Stikket eg plagast med.
myggen åt meg.
Myggen som gjer meg plagar.
Mygg som ét meg
Du likar dette. Likar.
Fysj.
Eg trur eg vil skrive eit blogginnlegg om myggstikket.
Eg må avreagere om myggstikket.
Eg må prosessere dette.
Eg trenger ord for å blogge.
Eg har ord å blogge om.
Eg har ord om mygg.
Eg har fæle ord om mygg.
Orda vil ut. Dei vil ut.
det er ord som vil ut.
Om mygg
djevelmygg
styggmygg
horemygg

Myggstikket er  meg ei plage. eg uttrykkjer min frustrasjon.
Min frustrasjon om myggstikket.
Myggstikket som plagar meg.
Eg tenkjar på det.
Da plagar det meg.
Det plagar meg når eg tenkjar på det.
Myggstikket plagar meg.
Eg tenkar på det fordi det plagar.
Plagane som følger med.
med et stikk.
et stikk fra ein mygg.
Eg skriv om myggstikket.
myggstikket, ja,
det som plagar meg.
Det klør når eg tenkjar på det.
Det plagar meg at det klør. Når det plagar meg tenkjar eg at eg klør.
Når eg klør plager det meg og eg tenkjar på det.
Det plagar meg at eg tenkjar på det.
Det plagar meg at myggen stakk meg.
At myggen gav meg noko å plages over.
Det plagar meg at myggen kunne ta seg ein slik frihet
Den stakk meg.
berre stakk meg.
Det plagar meg
Den satt seg på meg og stakk meg.
At noko kan finne det godt å  berre stikk nokon.
Å plaga nokon
nokon heilt passive som berre passar sine eiga sakar.
Eg likar ikkje å plagas.
Myggen er en vampyr. '
Det plagar meg.
Tenk om eg bler ein vampyr?
Det plagar meg at myggen ikkje berre stikk meg, men vampyrdrikker blodet mitt.
Eg bler vampyrutsugd.
Beten av ein vampyr er eg blitt. Eg og bler kanskje ein vampyr. Ein mygg. Ein vampyrmygg.
Det plagar meg.
Er eg ein mygg, ein stygg vampyr mygg. Er eg ein mygg ville eg også funnet det god å bare tatt meg til rette og drukket folk sitt blod. då hadde eg plaga dei.
Å tenkje på å grådig suge noens blog plagar meg.
Eg tenkjar. Blod. EG tenkjar på å suga blod.
Først bit eg dei. EG bit. Dei. Eg bryt huden deiras. Eg bit nokon. Eg bit får å få deira blod, Deira blod inni meg. Eg bler feit med blod. det plagar meg. Men eg er blitt ein vampyr.
Er ein mygg.

Eg bit.

SÅ spyttar eg gift. Gift inni deg. Eg spyttar gift for at eg skla kunna drikke blodet ditt utan at det gjer meg skade. EG forgiftar deg for at eg skal nyte ditt blod.

Nam.

Eg sug ditt blod. '
Gjevnt.
Grådig.
Eg suger grådig.
Eg fyllas feit av blod.
Eg sug meg grådig.
Grådighet bler aldri mett.
Eg sug grådighetsblod. blod med grådighet.
eg suge deg.
eg suge av deg.

eg er mett.
eg flyr.
nå kan du plagas
ha




bzz

eg trur eg heitar John fosse.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

En mygg som tidligere har spist på Jon Fosse å har infisert deg me ord som må gjentas omåomåomigjen!;)

9:44 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden